17 בינואר 2014

זה בסדר לשמור על עצמך | רינת

את פרח שמאחר לפרוח. זה לא דבר כל כך גרוע. עוד לא גילית את כל הכוחות שבך, אבל זה ממש בסדר, את עוד תספיקי הכול ואין לאן למהר. תפסיקי לדאוג כל כך. קחי את הזמן שלך.
את רוצה אהבה, כל כך רוצה, לפעמים את מרגישה בודדה עד עמקי נשמתך. לפעמים את בוכה וכל הגוף שלך מצטמרר בכאב. זה בסדר, בסוף זה יקרה לך כשתהיי מוכנה. זה יהיה שווה את ההמתנה. זה הרבה יותר טוב מלחוות כשאת עוד לא מוכנה.
אז אל תיקחי הכול כל כך קשה. תהיי סלחנית כלפי עצמך וגם כלפי אחרים. אל תהיי כל כך נחרצת. יש לך זכות לשנות את דעתך ואת הרגשות שלך כמה פעמים שרק תרצי. וזה יקרה מעצמו באופן טבעי.
אז אין צורך בצדקנות ובמיסיונריות. פשוט תחווי ותשתדלי ליהנות מהכול כמה שרק אפשר. לכל שלב יש היופי שלו.
האהבה תגיע כשתהיי מוכנה לזה באמת. את לא מוכנה לזה, ובגלל זה את מבולבלת. את מנסה למשוך אלייך תשומת לב שאת לא באמת רוצה. וכשזה מתקרב אלייך את נבהלת ובורחת. זה לא שמשהו לא בסדר בך, את שומרת על עצמך ועוטפת בחומות הגנה. וזה נכון, באמת יש ממה להתגונן בעולם. זה בסדר לשמור על עצמך, אבל כשיגיע משהו ששווה לחשוף את עצמך בפניו, אל תפחדי להיפגע, את מספיק חזקה לעמוד בזה, וזה יהיה שווה את הסיכון.
את יפה ויש לך הרבה מה להציע. כל מבט מחזק את הביטחון שלך, כל דחייה מרסקת אותך לרצפה. אם היית יכולה לקבל את האישורים מעצמך... אבל נראה שזה משהו שאת צריכה לעבור.
רק שתדעי הגוף שלך מושלם כמו שהוא, באמת שלא צריך שום ניתוח פלסטי.
אל תהיי מפונקת, העולם לא סובב סביבך. יש פה עוד אנשים וכמוך הם מנסים למצוא את הדרך שלהם.
גם הם חסרי ביטחון, גם להם יש רגעים קשים. אף אחד לא מאושר כל הזמן. אל תשווי את עצמך אליהם, את לא יודעת מי הם מאחורי המסכות.
כל דבר שאת חווה מעצב אותך. תחשפי את עצמך לחוויות. תשתדלי שיהיו טובות.
תני לכל דבר לבוא בזמן שלו. ובכלל, תדעי שזמן זה דבר מדהים. הוא מרפא כל כאב, הוא עונה על כל השאלות. צריך סבלנות ואורך רוח, ותמיד לשמור על האמונה שהדברים יסתדרו.
עד כמה שעכשיו את אמביוולנטית כלפי עצמך
יבוא יום שתסתכלי אחורה על עצמך באהבה, בחיוך גדול.